mihra123 ben o uygulamadan bebek arabası satmıştım ve kadın ısrarla eğer dediğinizden hariç birşey çıkarsa iadeyi kabul ediyor musunuz demişti bende sırf böyle birşey başıma gelir diye kabul etmemiştim kadın ısrarla malınıza güveniyorsanız niye etmiyorsunuz demişti şuan postunuzu görünce o an aklıma geldi arabam batmana gitti ve kadın nerdeyse sıfır gibi yorum yaptı çok şükür sıkıntısız bir şekilde de paramı aldım