susuannee Dr a da gittik toz gaviscon verdi ama onunla daha çok kusuyor bebelac ın kusan bebkler için bi mama içine koyulan maması varmış onu aldım bekliyorum sizin başınıza geldi mi neler yapıyorsunuz? Bilgi verirmisiniz?
DuyguSentrk susuannee benm bebegmde çok kusuyor ve o dediğiniz mama katılastırıcıyı aldım ve aksamına bebeğim acillik oldu megerse tıkamıs kusamadıgı için doktor bırak kussun dedi o yüzden tavsiye etmem dikkat et cnm allah korusun
ayseozbek susuannee 2 aydır kullanıyorum ben thickinerı gayet memnunum gözle görülür derecede azaldı kusmalar
Demiralp60 susuannee canım benimde oğkum anne sütü emiyor sadece fışkırarak kusuyor. Hastaneye geldik müşade altına aldılar bütün kan idrar tahlilleri normal ama neden kusuyor bilemiyoruz
Kumasya DuyguSentrk ay ben bunları okudukça kafayı yiyorum iyice paranoyak oldum çıktım ben ya uyuşa niye uyudu uyumasa iye uyumadı benimki de kusuyor diyor kilo kaybı olmadığı sürece tedavi etmeyecem dedi
SULE_OMER Benm bebeğim de çok kusuyor 4 aylık olcak başlarda fışkırarak kusuyordu bn soğuk su içtiğim icinmis soğuk suyu bıraktim şu an normal kusuyo