Gec emekleyen erken yürür derler bizde, ama hurafe midir nedir bilmiyorum.
Su an benimki de ayni durumda; birkac gündür düzgün emekliyor, saga sola tutunarak kalkiyor. Ellerinden tutunca da gonlu olursa yürüyor, istemiyorsa ayaklarini bile kipirdatmiyor.