Merhaba hanımlar. Oğlum henüz 3 günlük çok şükür sütüm güzel geliyor ama göğüs ucumu zor tutuyordu olmadığı için şimdi hiç tutmuyor. Sanırım göğüsün iyice şişti gerildi diye. Öneriniz var mı acaba sütümü sağıp veriyorum ama hem canım acıyor hemde memeyi unutmasın istiyorum. Bir de göğüslerim çok acıyor sanırım sağmak yeterli gelmiyor bunun içinde önerilerinizs açığım. Şimdiden çok teşekkür ederim 🙏