Kizlar bebeğim 3. Ayına giricek ama bu bir aydır asla uyanıkken süt icmiyor ancak uykudan uyandırıp uyku halinde zorla veriyorum uykuluyken içiyor ama uyanıkken asla icmiyor uyuturkende baya zorluk cekiyorum . Neden icmiyor aceba meme reddi mi oluyo mamaya alistirmak istemiyorum