Miraayyy merhaba bebeğim 2 gün sonra yaşına giricek.Baba,dede,nene,teyze,gel gel,al,bebek,hav hav,düt düt,möö diyor.İşaret parmağını aktif kullanıyor.Alkış,gel gel,bay bay yapıyor.Cee ee oyununu çok güzel oynuyor.Suyunu getir dediğimde getiriyor top at dediğimde atıyor,öp dediğimde öpüyor.Seni babana bir bir bir söylicem dediğimde ellerini benim gibi yapıyor.Cıss üf diyor sıcak şeylere.Bultak oynuyoruz ama bilmiyor daha tam net olarak.Anne diyemiyor.Bizde çok oyun vs oynamıyoruz sıkılıyor ve asla tek oynamaz oyuncaklarıyla illa yanında ben olucam.Parkı çok seviyor oraya gittiğimizden beri daha da geliştiğini düşünüyorum çocukları gördükçe.