Ben oğlumu 1 yaşında sünnet ettirmiştim devlet hastanesinde ve sarmışlardı 3 gün sonrasında banyo yaptırın dediler sargı pipisine yapışmış banyo yaptırırken sargıyı çektim pipi de kanama oldu acile gittik sağlık memuruna yönlendirdiler,memur bey “bu sargıyı öğrendiler bir de” diye kattaki hemşirelere kızdı yara sararsan iyileşmez Allah aşkına sarmayın dedi orada bir tane krem sürdü sardı eve gidince pipisini geri aç çocuğun dedi açık haliyle iyileşti ve normalde sargı bezi olmaması gerekiyormuş istersen sarma sünnet külodunu giydir üzerine bez tak ben öyle yapmıştım