H-A-B-K Oğlum 29 aylık Çok ağlayarak tepki veriyor, sözle anlatmaya çalışıyorum artık büyüdün dedikçe büyümedim diye bağırıyor Vurma ısırma ne kadar kötü tepki varsa mevcut En kötüsü de ağlamaktan boğazları mahvoldu Nasıl bırakıcaz? Nasıl bıraktınız? Bişeyler sürmeden tavsiye rica ediyorum Baba desteğimiz yok ne sabrı var ne de oyalaması iknası … Annemler de uzak yalnızca kensim uygulayabileceğim tavsiyeler lütfen
SevimliHayaletCasper H-A-B-K kuzum sen birşeyler sür en iyisi. Baya büyümüş maaşallah ve baya büyük tepkiler vermeye başlamış. Iyice bağılmı olmuş. Sabır taşı yada sirke öneririm
Seda-M H-A-B-K annem kardeşimde yapmıştı biraz saçını kesip üzerine yapıştırmıştı (bantla) 😂😂kardeşim her istediğinde yapıştırıp buv oldu hasta oldu felan diyordu kardeşim artık kendiliğinden vazgeçti
Iremcankaya H-A-B-K benim oglum aşırı düşkündü nasıl bırakıcagım diye düşünürdüm bir hafta bile sürmeden o kadar kolay bıraktıkı sabır taşı sayesinde tavsiye ederim
Feridece28 H-A-B-K sabır taşı var aktarlarda var, etrafımda ki çoğu için her yolu deneyip en son onunla bıraktırdı
H-A-B-K Seda-M Ben bunu yara bandı yapıştırarak yara olmuş meme uf olmuş dedim, çok ağladı yine çığlık çığlığa karşımda, sonra bantı açıp emip tekrar bantı kapatıp iyileşsin yine süt içelim dedi, tabi ben bunu da devam ettirmedim 🥲
H-A-B-K Iremcankaya Sabır taşını suda eritip sürdüm yine emdi aslında ben mi yanlış uyguladım bilmiyorum hafif bulanık bi su kıvamında ekşimsi bir tadı vardı
H-A-B-K SevimliHayaletCasper Gece uyanma meme isteme durumlarında da sürerek devam mı ettiniz, benimki çok ağlayarak tepki verdiği için gece sirke tadı alınca çıldırır mı 😢
SevimliHayaletCasper H-A-B-K inanır mısın bıraktırdığım günün gecesi ilk defa deliksiz uyudu. Sabah kalkınca istedi sirke sürüp verdim. Asla istemedi ağlamadi da. Kakaolu sütü seviyordu bir kaç gün teklif ettiği zaman onu verdik. Sizde sevdiği birşey varsa bi süre meme istediğinde onu verebilirsiniz
Ebus2045 H-A-B-K bende ayniydim hatta o kadar ümidimi kaybettim ki dedim ben gittiği yere kadar emzireyim. Sonra bı hasta oldum yuruyemedim doktora gittik oğlumda yanımdaydı doktor birsuru ilaç verdi antibiyotikte verdi tabi oğlumda yanımdaydi kullanırken emzirme dedi o da duydu. Eve geldik ilaçları içerken kendi söyledi anne bunu içince meme yok demi diye evet dedim. Hiç istemedi arada aklına gelince açıp öptü ilaçlar bitmesi demi dedi hayır dedim sonra unuttu kendiliginden. Dedim kul sıkısmayinca gerçekten Hızır yetismiyormus. 2,5 yaşındaydı tam. Yani bı arkadasin vs biri doktormus gibi ara hastayım falan o da ilaç kullan ama emzirme falan desin belki kendi duyduğunda o da aynısını yapar denemekte fayda var.
Koalaannesi0610 H-A-B-K sirke sür canım bayada büyümüş aklı eriyor artık sirkeyle iki günde biraktık biz şükür
H-A-B-K SevimliHayaletCasper Birkaç gün daha sözlü olarak anlatmaya devam edicem, ama çok ısrarcı muhtemelen konuşarak bıraktıramıycam, sonrasında sirke sürmeyi azar azar mutlaka deniycem son çare olarak, teşekkürler