Gece gündüz korku başladı. Gündüz benden asla ayrılmak istemiyor. Her defasında anne neredesin seni göremiyorum diyor. Sürekli peşimde. Gece uykusuna da salonda ayağımda uyutuyordum daldıktan sonra fark ettirmeden odasına koyuyordum. Şimdi asla dalamıyor hemen sarılıp benimle uyu diyor. Bu korku neden olmuş olabilir. Bi fikri olan var mı 🙁