Babbb merhaba oğlumun 6. Ay aşısı yapıldı gelen hafta şertlik ve hafif morartı vardı satıya döndü şimdi . Sertlik var ama hala neden olabilir
mehtapppppp Aşılardan sonra o tür şişlik olabilir korkmayın benim oğlumda da var hatta doktora getirdim onun için olabilir dedi ovun sürekli geçer dedi