Herkese merhaba arkadaşlar, 3 yaşına yeni giren bi kızım var genel olarak herşeyi biliyor 2li 3lü cümleler kuruyor kelime bilgisi de çok fazla ama bazı zamanlar ben ne söylersem aynısını söylüyor mesela bu kaplumbağa değil köpek dediğim zaman aynısını söylüyor senin adın ne diyorum senin adın ne öykü bacak diyor ona yemek yaparken bak bu soğan bu makarna diyorum o da bu soğan diyor . Yeni cümle kurmaya başlayan çocuklar için bunlar normal mi aranızda yaşayan var mi?