Alimerve3 Kızımın ve olursa eğer oğlumun isimleri daha doğmadan belliydi, kızım oldu Allahıma şükürler olsun ki iyi ki oldu annesinin ballı çöreğiii adı Meryem Hüma🩷, Oğluşum, minnnoşuum annesinin ponçiğii olursa eğer Rabbimin izniyle adını Alparslan koyacağız inşaAllah💙