Deletedmom277 bizim total ıge 2,16 çıktı (normal değer aralığı <15 yazıyor) ama yumurta beyazı alerjisi de çıktı o da 0,16 (normal değer aralığı <0,10) şimdi bizim alerji düzeyimiz yüksek değil di mi? Haftaya alerji doktoruna gidip deri testi de yaptıracağız ama içim içimi yiyor şimdiden:/