Deletedmom277 mukus var tabi onun dışında yok başka şikayet. Yüzü kabarıyordu çocuk doktoru krem verdi geçirdi. Ben kendim deneyerek bulmaya çalışıyorum alerji ne yapıyor diye. Kuruyemiş bile yemiyorum sadece ceviz iki tane falan. Pişiği falan kötü değil. Doktor ağır alerji değil dedi. Ama alerji var yani. Bu da sanırım benim diyetimle geçecek. Burda alerji doktoru yok. Of sinir oluyorum kimseye şu alerji durumunu anlatamıyorum. Yoktur diyorlar.
üşüdüğü zaman ishal gibi yapıyor ama öyle sık değil o da mı alerji belirtisi.