Sincapcik Hemşireler bile birbirinden alakasız tavsiyeler verdi ki ilk başta, kaşıkla ver diyen var biberon ile emme duygusunu tatmasi lazimt diyen var var oğlu var, önemli olan beslenmesi dedim biberona devam...Sonra tekrar memeye döndük bir iki hafta içinde.Az akıtan ve memeye benzeyen biberon ise sıkıntı olmaz diye düşünüyorum...Kesin konuşamam ama...