Queensmom Kızlar kızım 5.5 aylık ben yeni başlayacağım da. 4 aylıkken sağlık ocağında ebe anlatmıştı kaç damla kullanacağımı. Ama o sağlık ocağınınkiydi. Kilo başına 1 damla demişti. Bestiron kullananlar kaç damla kullanıyorsunuz?
Elifcee95 Queensmom Bebeğim 5 aylıkken başlamıştı 10 aylığa kadar bestiron kullandı 10 damla veriyordum sonra yeterli gelmeyince şuruba geçmiştim şuan 16 aylık değerleri iyi olduğundan kestik
Queensmom Eysan02 İnşallah bir an önce normale döner değerleri🙏Ama sizinki 2 aylık olunca farklı olabilir bizimle ölçüsü tabi 🙊