Merhabalar,
Arkadaşımın 3.5 aylik bebegi icin fikir almak istiyorum. Sadece emziriyormus, aksam 19.30 gibi yatiyor, aralarda kalkiyor, sabaha karsi 4′ten sonra asla uyumuyormus. Ruya ogunu denemesini onerdim ama o da ise yaramamis. Tavsiyeniz varsa alirim, tesekkurler