13 aylık kızımın önüne peynir zeytin domates vs kahvaltılık ne versem yemiyor atıyor hep bende önce böyle bi kaç tane koyuyorum kendim kahvaltımı ediyorum sonra su bardağının içine tam tahıllı ekmek veya poğaça gibi bir şeyi küçük küçük katıyorum peynir tereyağ zeytin bal veya pekmez ceviz eziyorum bu bulamaçı yediriyorum🤷🏻♀️ 1 tüm yumurtayı da öğle yemeğinde çorbasına ezip veriyorum köfte et gibi şeyleri blw ile yiyor zaten. Kimisi ıyyy böyle yedirme falan diyor ama hepsini de yemesi lazım vitaminini alması lazım var mı böyle yapan sizin bebişlerin kahvaltıları nasıl oluyor?