nurhira1907 Arkadaslar kızım 2.5 yasinda ve sukur biz bezi biraktik ama gece altina yapiyo mesela kizim saat 11 de uyuyo cisini yapip yatiriyorum sonrasinda kacta kaldirip cise goturmem lazim gece yapmasin diye yardima ohtiyavim var
Bett1 nurhira1907 2 de ve 5 de götürebilirsin ilk zamanlar daha sonra sadece 3bucuk gibi götürebilirsin onu da zamanla bırakır uyumadan önce sıvı alımını azaltmasina dikkat et ve hava karanlikken götür ki uykusu açılmasın
Minnakkk nurhira1907 3 4 saat rahat tutabilir bence çişini gunduz alıstıysa 3 te falan kaldırabilirsiniz bir de benim uykum cok hafifti kızım cişi geldiginde yatakta donmeye basıyordu hemen duyup kaldırıyordum. O sekilde takip edebilirsiniz gozleme yapıp Su an oglum da basladım tuvalet egitimi ne cok zor cok sabır bugun ilk gun bitti 🤭
Minnakkk nurhira1907 😀😀 yani bence 3 4 saat rahat durabilir gece ama yine de ilk zamanlar aralıgı daha kısa tutabilşrsnz sonra kendisi alısıyor zaten bazen hic kalkmıyorlar