Gamzeeeeee16 şu an vitamin eksikliği olduğu için iştahı yoktur bebeğinizin muhtemelen ama beslenme çok önemli. İlaçları kullanın 2 hafta sonra etkisini görmeye başlarsınız. Kaç yaşında bilmiyorum ama iştahı açılmaya başladıktan sonra mutlaka hafrada 3-4 gün kırmızı et, 1 gün balık, 1 gün de ciğer verin. Ciğer demiri en çok içeren besin. Her sabah kahvaltıda da 1 yumurta yesin. Kızım bu şekilde besleniyo şu an 3 yaşında, 1 yaşından sonra demir ilacı vs hiç bir takviye kullanmadık, kan değerleri gayet iyi çok şükür