Seryy_ sağlık ocağında hemşire alalım dedi ve çocuğu 3 yerden deldi canını çok yaktı öyle sinirlendim ki bide diyor ben yeni doğanda çalıştım. Sonunda aldı dedik sonuçları bir turlu cikmadi doktora gittim dedi numune az almış daha çok sinirlendim. Dedi yazık bebeğe biraz beklesin sonra getir. Sonra memlekete gittim orda bağırsak enfeksiyonu oldu özel hastaneye en iyi doktora götürdüm orda dedim tüm değerlerine bakın bir kerede damar yolunu bulup aldılar çok rahat geçti orda.