Hanımlar merhaba 🙋🏼♀️ benim 11 aylık oğlum var direk konuya girmek istiyorum 🙏🏻
Göz temasımız var isme tepkimiz var
Ama ayına göre alkış by by gel gel vs yapmıyor normal mi ? Biberonu yeni tutmaya başladı yeni oturmaya başladı tam anlamıyla o yürüteç de başka odadayken biz farklı odadayken ismiyle seslenince yanımıza gel deyince geliyor komut olarak şimdilik bunu yapıyor taklidi vs daha yok 9 aylıktı galiba öksürdü bi bende ona eşlik ettim 1-2 kere onu oyun haline getirdi bidaha yapmadı 8-9 aylıkken anne dede tarzı şeyler söyledi başka yok babıldama da az memlkete gidince coşuyor herseyi ayına göre davranıyor ama eve gelince değişiyor normal mi bunlar ?
Doktoruna bugün mesaj attım sordum 11 aylık çocuktan çok bişey beklemeyin felan yazdı farklı birinin kucağına felan gidince de ağlamıyor onada normal dedi 3 yaşına kadar konuşmaya bilir dedi anlamlı bakıyorsa ve dediğiniz şeyleri anlarsa sorun yok dedi anlamlı cevap yazarsanız memnun olurum