Emzirdiğim için bulaşmamıştı bebeğime 2aylıkken çok fena grip olmuştum 1 ay sürmüştü 😪 parol kullandım ben doktorun izniyle ıhlamur, nane limon ve ılık duş iyi geliyordu.. Şimdi 4 ay 23 günlük o grip oluyor bugün burnu akmaya ve hapşırmaya başladı ara sıra öksürüyor ve kafası sürekli ter içinde keşke bebekler yerine biz hasta olsak diyorum hep🥲