Minikkusuumm Azizbebek 4 aylıktı ne kadar erken o kadar iyi bence 40 çıkınca yaotirmK en güzeli yada hastaneden çıkmadan
Pars_48 3 aylıktı iyi ki yaptırmışım sadece ilk çişinde sağlam ağladı calpol verdim her alt değişiminde krem sürdüm, bir haftada iyileşti çok şükür
Hilalilyayigit Doktorumuz bize ilk 3 ay önermedi. O yüzden 3,5 aylıkken yaptırdık çok rahat geçti süreç dönmüyorken yaptırmak en sağlıklısı