erenbbk Herkesin yorumları için çok teşekkür ederim kendimi çok iyi hissettim okudukça yalnız değilim çok şükür diye düşündüm 🤗 hala deniyorum şükür biraz arttı gibi oldu sütüm inşallah toparlayacagim ☺️