Ayisigi45 Kızım 5 ay 9 günlük ne zaman elimi tutsa işaret parmağımı ağzına götürüp ısırıyor güçlü bir şekilde damaklarıyla salyası da arttı diş çıkarımı yakın mıdır sizce
Kdm Ayisigi45 damaklarıda dişe hazırlanıyor olabilir bizde 4.5 aydan beri öyleyiz 9. Ayda çıktı ilk dişimiz
bananeabiya Ayisigi45 kız benimki de öyle 6 aylık olacak ve yaklaşık 2 aydır elinden tutup oturttuğumda yamyam gibi parmaklarıma saldırıyor 🤣 biz o dönem doktora gittiğimizde daha diş yok demişti ama sertleşmişti muhtemelen sizinkinin de kaşınıyordur o yüzden saldırıyordur 😅
Ayisigi45 bananeabiya aynısı valla canım anlattığın . Tercümanı oldun bizim hallerin inşllah ateş olmadan çıkar