Yasomesom Arkadaşlar bundan 7 ay once bebek arabamızı aldık kv ve kb aldı Allah razı olsun ama onlar varken rahat alış veriş yapamadım ve gri aldım ama Gold rengini de bugün başkasında gördüm çok beğendim içim içimi yiyor 6 aydır kullanıyoruz arabayı 🥺🥺🥺
papatyam-34 Yasomesom kız ne olacak renginden 6 ay geçmiş zaten modelinden memnunsan renginin önemi yok bence için içini yemesin baya geçmiş değişim de olmaz ilerleyen zamanlarda başka alırsın 😂
piremsesssannesi Yasomesom yani rengi mi 6 aydır takıyorsunuz bende başlığı görünce üzüldüm boşa para verdiniz kötüsü çıktı sandım
starwomen Yasomesom Bende kullanışsız olarak yanlış seçim yaptığınızı düşündüm ama rengine takılmayın zaten belli bir süre sonra kullanılmıyor boşverin rengini :)
muzlurulopasta Yasomesom bende modelinde yada işlevselliğinde sıkıntı var sandım. Ne olacak renginden kız. Millet araba alamıyo parasızlıktan senin dert ettiğin şeye bak yav
Wanderlust Yasomesom allah baska dert vermesin ben de yanlis aldiniz hic kullanisli degil de kullanamiyorsunuz cocuk rahat edemiyor vs sandm bu da dert mi allah askina ya keyifle kullanin 🌸
Defnesa Bende travel den memnun değilim kabin boy alıcam flan diyeceksin sandım griside golduda iyi değilmiş zaten boşver canın sağolsun :)