Denizelam Kızlar merhaba 3 aylık bebeğim doğduğundan beri elini parmağını artık nereye rast gelirse 😄emmeyi çok seviyor elinde eldiven olmasına rağmen eldiveni dahi emiyor sizlerin de başına geldi mi ne yapabilirim bıraktırmak için.
Buseespi Denizelam benimki de 2. Ayında başladı geçeceğini varsayıyorum salyası da akıyor muhtemelen dişler ağrı vermeye başladı.
Defnem2222 Denizelam normal . Elini çekmeyin kesif döneminde . Doktoruma sormuştum o dönemlerde öyle demişti. Sonrasında zaten diş içinde eli hep ağzında olacak. 1 ay sonra yaşına giriyor hala eli ağzında .
Sare3437 Denizelam benimkide oyle ya birde gecmeyen pamukcuk oldu 20 gundr oyuzdeb saniyodum demkki herkesinki ayni😔😔😔
Denizelam Sare3437 çok şükür pamukçuğunuz yok ama el parmak emmesi aşırı derecede var artık çok zorlanıyorum gece de aynı şekilde bir ihtimal emzik tutar dedim ama onu bile bırakıp parmağını emmek istiyor
Defnem2222 Denizelam çoğu hatta gördüğüm bütün bebekler aynı o dönemlerde eline düşen hırkasını bile emiyordu. Elinden öpmeyin , öptürmeyin. Mikrop açısından. Diş dönemleri vs derken uzun süre elleri ağzında olacak
Denizelam 199887 evet birde buz gibi oluyo 😔 bi çözüm bulan yok mu acaba keşif döneminde elleri kapalı yavrularımızın