Yusaydef Taktıralı 1 ayı geçti hala kanamam var son günlerde daha da arttı adet günüme de 5 gün var normal midir sizce
Sdmgc Yusaydef 3 ay olucak taktıralı benimde adet dışında kanama değil de kahverengi akıntı seklinde olabiliyor hala adet baslamadan önce de oluyor bu
Sdmgc Yusaydef bu tarz durumları 3 aya kadar normal kabul ediyorlar diye biliyorum canım kontrole git mutlaka 1-2 sefer adet olduktan sonra hala devam ederse vücut kabul etmemis olabilir doktorun ona göre bi öneride bulunucaktır
Yusaydef Sdmgc ya gideceğim ama randevu bulamıyorum randevusuz da kabul etmiyorlar devletin imkanlarından yararlanamıyorz ya en önemlisi sağlık özel hastanede yok bulunuğum yerde