Zynp-demet canım 4. Ay zor gectı bizimde hep benim kucagını isterdi. Sen sabır et bir de bebeğine hep pozitif ol. Bu çok doğru ben ne zaman yılmış bir modda alsam daha çok ağladı. Onu aynaya götür gülümse çok güzelsin tatlısın de olumlu enerji ver emin ol geciyor. Hatta gecen hafta 3 aylık bir bebek geldi misafir annesi yıldım hep inliyor ağlıyor dedi. Aldım onu sevdim aynalara baktırdım gülücüklere basladı. Birde duş aldır vucuduna yağla masaj yap bu da etkili olur