livanurvealpinannesi61 Zeytin-gozz1 babybomb öneririm 1 yıldır kullanıyorum memnunum kendi sitesinde indirim var çocuğunuz kaç aylık
MiDo Benim kızımda 2 yaşında . Aynı şekilde sorunlar bende yaşıyorum . Bi dönem 1 ayı aşkın bi süre hiç bir şey yemedi sadece anne sütü. Şimdi biraz daha iyi gibi kahvaltıda yumurtadan başka bişey yemiyor . Diğer öğünler de kuş kadar .
Zeytin-gozz1 MiDo neden boyleler anlayamıyorum.benim ki yumurtanın kokusundan bile öğürüp kusan bir çocuk. Çok zor cokk😐
iremnazshn Zeytin-gozz1 böyle ürünler kullanma tavsiyem eczane ürünleri al sana bir tane önereyim, benim doktorum da çok seviyor hep kullanıyoruz. Argivit classic şurup acayip iştah açıyor ve boy uzatıyor
Zeytin-gozz1 iremnazshn duymuştum bunu haklısınız.peki kaç yaş için öneriliyor ve güncel fiyatı nedir🙂
livanurvealpinannesi61 iremnazshn argivit kullanıyor çoğu kişi burda kullanan anneler fayda etmedi diyor eczane ürünü diyorsunuz benim aldığım babybomb içeriği temiz katkı koruyucu vs yok içinde 1 yıldır kullanıyorum çok faydası oldu fiyatı da uygun hande hanım kendi çocuklarına kullanıyor bebeklik firması ismi
Xxxyyy07 Zeytin-gozz1 kullandim hiiic bir ise yaramiyor. Eonant mi ne uzum ce cekirdegi extrakti onu kullaniyoruz su an tazmanya canavarina dondu gidip dolaba bi bakalim ne yicez diyor fjdj
Derya-Anne Zeytin-gozz1 hemde nasıl seni çok çok çok iyi anlıyorum canım benim kızıma dediğim gibi denemediğim kullanmadığım şey kalmadı ama hiç birinden fayda göremedim maalesef hala yemiyo
Zeytin-gozz1 Derya-Anne ahh yemeyen cocuk … En iyi siz anlarsınız beni o zaman .Allah yardımcımız olsun 🌸
Derya-Anne Zeytin-gozz1 kızımdan hala daha çektiğim için seni kendi yerime koyuyorum bacımsu Allah yardımcımız olsun