senabzdmr İyi günler kızlar bebeğim 9buçuk aylık bır kaç gündür ateş ıstahsızlık huysuzluk vardı bugün gördüm ki üçüncü dişi çıkmış ikincıyı yeni çıkardı diye ardına çıkacağını dusunmemıstım. Ayına göre 3diş normal mi acaba ilk kızım 1yasında çıkarmıştı ilk dişini
Oburiks senabzdmr oğlum 11 aylık 8 disi var 5.5 aylıktan itibaren iki haftada bir çıkardı nerdeyse, 8 aylıkken 8 disi vardı yani , bana göre erken değil geç bile çıkarmış, ama her bebegin gelişimi farklı işte, kimisi erken kimisi geç