defneakkaya 20 gün oldu normal doğum yapalı kabız oldum ve çok kötüyüm neler yapabilirim geçici bir durum mu?
kelebekce defneakkaya sabah 2 kuru kayısı 2 incir yedim ılık suyla birlikte ilk 1 hafta sıvı beslendim tuvaletten 15 dk falan önce 2 kaşık zeytinyağ içiyorum ekmek makarna pilav gibi katı gıdalar yeme dediler sadece sıvı ve püre yıyorum bide bol yeşillik şeftalı üzüm gıbı meyveler tüketiyorum
Aslanim defneakkaya Anında etki görmek istiyorsanız dulcolax alın. Akşam yatmadan 6-7 tane için ilk seferde sonra günde 1 sefer akşamları 1 er tane için. Bana dua edersiniz.
Linaannesii Ayyy bende yasadim cok zor durum. Dogumdan sonra 50 gün ağlaya ağlaya gittim tuvalete. Tek çaresi bol su ve aç karnina bi kaşık zeytinyağı
GulsumCinar Bende de oldu bu olay. Kayısı ardından su içerek çare bulabildim. Yine bıraktığımda kabızlığım tekrar başlıyor. Bende merak ediyorum tamamen ne zaman geçecek
sanannee defneakkaya bol bol su sabah aç karnına kayısı üzüm hoşafı ve sabah aç karnına geceden nohut ıslat nohutun suyundan 1 bardak iç
PnarAkca34 Bende ilk 10 gün siidettli ishal yasadim onun sonrasında birden bire kabızlık başladı dikişlerimin patlamasından korkuyorum
Esrareyhan defneakkaya ekmek tuketiyorsanız bırakmanız lazım taze incir yiyin bol bol ılık su için duphalac alan kısa süreli çözümdür bağırsakları hareketlendirecek besinlere ağırlık verin ve hareket edin bol bol .En güzeli incir ve zeytinyağı
Sum_sare Benimde 40 günden sonra oldu ne olduysa 4 ay çektim😔 Dupholac vermişlerdi onu içtim Ama en çok etki eden şey bol su içmek zeytin yağlı incir etkili bide hareket etmek havalar güzel dışarı çıkıp beraber yuruseniz çok iyi olur
tefe defneakkaya doğumdan sonra kullanmanız gerekiyor bende kabızdım doktorum kan ilacını kullan dedi içince daha rahat çıkmaya başladım
Aslanim Kullanımına dikkat ama. Rutine girene kadar günlük 1-2 tane içebilirsiniz, faydası olmazsa sayısını artırın sorun yok.
hakansedanur defneakkaya Aynı durum bende de oldu ben doğum yaptım 1.ayıma kadar komposto içtim hiç kabızlık yaşamadım bir ay sonra başladı kabızlıgm hemoroid vardı oda büyümüş zorlanıyorum ne yapcaz bilmiyorum