Selam annişler birşey soracağım hamileyken ve bebeğim 9 aylık olana kdar hiç sigara içmedim. Ama işe başladım 1 ay oluyor ve can sıkıntısından iş stresinden günde 2-3 sigara içmeye başladım ve vicdan yapıyorum. Çünkü gelir gelmez emziriyorum. Emzirşrken sigara içen var mı ya da doktoruna soran? Çok mu zarar veriyorum bebeğime acaba 😞