kızlar selam şubatın 4ünde doğum yaptım herşey çok güzeldi ikizlerimle eve geldik bir ay hiç, kesıntısız kanamam oldu 40 kanaması dedim hiç kötü düşünmedim taki bir ay sonra banyoya bebek kafası kadar bir şey düşene kadar o geve doğum yaptıgım, hastaneye gittim doktor muayene etri plesnata unutulmyş hangi hastane dedi dedim burda doğum yaptım sustu bana serumlar takti doğum yaptıgım doktoru arayıp haberdae etmiş serumum bitip taburcu olucakken bana geldi sabah erken gel kürtaj yapıcak doktorun dedi şok oldum ben ve eşim sbah gittik hiç konuşmada beni lürtaja aldı ve akiam 6ya kadar hiç, bişey yedirmedi kanamam çok diye korkup rahim alınabilir diye müdahale olabilir tekrar dedi 2 ünite kan takıldı serumlar takıldı vs saat 8 oldu ilaçlarımı verdi taburcu etti bir kuruş, para almadı ben vicdan yapıp şikayette bulunmadım şu an hala bana diyorlsr ki neden şikayetçi olmadın canına kast ettiler senin siz olsanız ne yaparsınız