ebrar0102 iyi akşamlar herkese bebeğim 37 günlük bugün aşı olmaya gittik aşıdan sonra boy ve kilosuna bakıldı boyu 51 cm mis zaten doğdugunda 50 cm doğmustu normalmi anlamadım çok takıldım size sormak istedim
umosko ebrar0102 alakasız olacak ama 31 günlük bebegim bugün bizde aşı oldu şuanda ateşi var gibi ve huzursuz hemşire herhangi bir yan etkisi olmaz demişti ama sizinde öyle mi bebeginiz
Oburiks ebrar0102 benim bebeğim de 3 cm kisalmisti , garip bir şekilde 😂😂 yada yanlış ölcüm yaptılar birinde
Betulsark Evet canım çok normal benimde bebeğim 50 cm doğdu 1 ay sonra 2 cm uzamıştı sonra sadece 1 cm sonra 3 cm 5 ayda toplamda 15 cm uzamış
ebrar0102 Betulsark ya sütüm yetmediği için mama takviyesi yapıyorum çok korkuyorum gelişiminde bir problem olacak diye o yüzden hep tedirginim
Betulsark ebrar0102 valla bende veriyorum hem emzirip hem mama veriyordum ama 3,5 aylikken emmeyi bıraktı halada bi sıkıntı yok allahtan hatta mama yiyen bebekletin kilosu bi tik daha fazla oluyor