Hiç kendinize sıkıntı yapmayın burda kimse kusura bakmasın her şeye otizm deniliyor sizin gibi yeni anneler de doğal olarak hemen etkileniyor bebek gelişimini yeni yeni evladınızla gözlemlediğiniz için. Kontrole gittiğinizde doktorunuza danışın olmadı aile hekimine sizi doğru yönlendirir.