OglummBalll bagisakta bakteri degilde kizim sutu tolera edemedi 3 4 gun beslenemedi sonra damla damla verildi kalbinden akcigerine giden damarda tansiyon vardi uzun sure oksijen aldı 1. Derece beyin kanaması gecirdi apneleri oldu kör olabilcegi apneler 2 saniye daha uuzn surse kalbinin durabilcegi soylendi bizde cok zor sınavlar verdik cok sukur hepsini atlattik umarim sizde atlatirsiniz.kac haftalik dogdu bebeginiz kac gun oldu hepsi gecicek oyle dusunun umudunuzu azaltmayin bebegim icecek bu sütleri daha cok olmalı die beynine guzel mesajlar gonder umarim saglikla kavusursun bebegine