berece Merhaba sorum başlıkta :) suan 5 günlük bebeğim. Sağlk ocağı 15 günlükken dedi ama çocuk doktorum başla dedi gibi geldi bana yada yanlıs anladım
BetulDefnee berece eski uygulama 15 günlük yeni uygulama doğar doğmadı galiba bende araştırmıştm ama tam hatırlamıyorum
Sumeyyefurkan Doğduğu gün başladım sağlık ocağında haftada bir kez üç damla demişti ebe ne yazıkkı hergun kullanmak gerekiyormuş doktorum öyle söyledi sız hergun mu veriyorsunuz