Kizlar oğlum 13 aylık ve gece uykuları çok bozuldu gece beslenmesini kesmek istiyorum ama nasil yapacagimi bilmiyorum tavsiyelerinize acigim , sadece emiyo su zamana kadar hic biberon bile kullanmadim emzik de yok o yüzden nasıl yapacağımı bilmiyorum