Bebeğimin bacaklarında var. 5.5 ayligiz bizde. Aylık kontrole gittiğimizde kortizonlu bı krem verdi doktor 3 gün kullanıp bı sure ara vermem gerektiğini söyledi. İlk kullanmda pek farketmedi bu sabah tekrar sürdüm şu an baya yumuşamış gibi. Tamamen geçmez azalırsa nemlendirici ile devam etmemi söyledi. Mustela kullanabilirsin dedi.