Dorask olabilir tabi. Anne karnındaki pozisyonundan da olabilir. Benim bebeklerimden biri de öyleydi bizi arkada asimetrikti geçti şükür. İkiz eşiydi kafası baskı aldı diye düşünmüştüm, doğruda düşünmüşüm. Ama takip etmen gerek geçiyor sıkıntı yoktur. Ama ilerlediğini belirginliğinin azalmadığını düşünürsen doktora en erken zamanda gitmen gerek. Sütur kapanmasına bağlıda öyle anormallikler oluyor. Basit bir işlemi var. Ama zamanla azalması lazım