Perşembe günü 2 aylık olacağız 4 5 gündür aşırı şekilde kusuyor ve çok eziyet ediyor gece gündüz hiç uyumuyor sabah aile hekimine goturdum ben ilaç verip sizi oyalanak istemem dedi çocuk hekimine sevketti reflü olabilir böyle kusması normal degil dedi zorla sallayarak uyutuyorum 15 dk zor uyuyor ağlayarak kalkiyor kan aldılar yarın tekrar hastaneye gidicez snuclar icin ne yaoacagimi bilmiyorum reflusu olan annlere belirtileriniz neydi nasil anladiniz yarim edermisiniz