acemiann Kızlar 2 kez bebeğim küvezde şuan 31 günlük ve idrar yolu enfeksiyonu çıktı 5. Günde antibiyotik veeiliyo damardan 2 3 saatte bir emzirmeye cagiriyolar 3 yaşında oğlum da var evde perişan olduk ne eşimin ailesi burda ne benim 😭 sorum başlıkta
Fatmannny acemiann yani bebeği kövezde olan bir kaç arkadaşımın bebeğine verilmişti yenidoğanken ama ben 7 aylıkken verdim ilk
NeslihanBusra acemiann tedavi bitmeden eve yollamazlar ama anneli oda imkanı yok mu ? Bizde yatmıştık ilk gün küvözde yattı sonra yer açıldı anne uyum odasına geçtik 10 gün tamamlanınca yolladılar
acemiann NeslihanBusra tedavisi 1 hafta sürcek biliyorum ama ben şunu merak ediyorum bidaha hastalanirsa ağızdan ilaçla tedavi kaç aylık olunca artık verilebilir hastanede kalınca diğer evladımdan ayrı kalıyorum 🥺
NeslihanBusra acemiann 5 aylığa kadar 3 kere olmuştuk sanırım 3 üde hastanede kaldık, ecoli olandı oğlumun iğne tedavisi dışında tedavisi yok demişlerdi şurup vs.. olduğu türde önemli