Meray2902 Merhabaaa 6 aylık kına yaptınız mı yaptıysanız neler yapılıyor nasıl yaptınız yapılmalı mı sizce? 😊
EgeHatice Bence yapılmalı çok hevesim vardı kızım olursa yapmak istiyordum oğlum oldu 6. Ayında bebek mevlutu okuttum ama çok gerekli değil diye düşünen olabilir ama 1 kereyapiyoruz bunu 🥰 Bir kızım olursa da yapacağım 😊