beyzzsenturkk_ Umaysukusunannesi ben marketlerde bulamıyorum maalesef internettende güvenemiyorum hele şu yeni nesilden sonra 6 var ama cok büyük olur diye ona da geçemiyorum 4 numarada kaldım 4 de sıkıyor artık
Frezya26 Umaysukusunannesi goon kullan canım ben de molfixle başladım ama çok kötüydü şimdi hep goon alıyorum kalıpları da büyük. 4 numara 9-13 kiloda kullanabilirsin
Frezya26 Umaysukusunannesi ne pişik ne sızma çok güzel internetten alıyorum ben indirim oldukÇa depoluyorum.