bsrk 2 aylık bebişleri olanlar malum bebişlerimizin gün içinde uyanık olduğu zamanlar artıyor (benimkinin zaten pek niyeti yok) algıları da bu aylarda artıyor. Onların uyanık olduğu vakitlerde nasıl zaman geciriyorsunuz
yareennec bsrk Şarkılar söyleyerek kucağıma alıp dans ederek,onunla konuşarak,ya da ona masaj yaparak mutlaka buluyorum onunla ugrasmak için birşey 🤷🏻♀️😂
Ebrucesur bsrk sabahtan beri uyutmaya çalışıyorum. Erik dalını açtım oynadik, baya konuştum,telefondan yasin suresini actim dinlettim yok yok uyumuyor delircem artik yaa. Tuvalete gidemiyorum anca esim gelecekki gidim kucagimdan indirdigim anda ağlamaya basliyor😥
Canantekin bsrk uyanık olduğu her an ağlıyor zaten 🤷🏻♀️ Azıcık konuşayım diyorum 2 dk gülüyor sonra gene ağlıyor mecbur uyutmaya çalışıyorum 😃
hevesdora bsrk Zeka kartları gösteriyorum ve oyun halısında da baya oyalanıyor alt değiştirme konuşma vs derken uykusu geliyor zaten :)
bsrk Ebrucesur uyumuyor kesinlikle 🥺 bugün de hiç bir şey yaptirtmadi bana yarım saat 40 dk uyutmaya çalışıyorum 5 dk uyuyup uyanıyor
Bebekaslan Ebrucesur ortalama uyanıklılık süresi 1-1.30 saat o geçerse aşırı uyarılan bebeklerde uyumuyor benimki Bi hafta önceye kadar hep memede öyleydi ben şimdi gündüzleri yatakta yatarak emziriyorum dalmaya yakın emzik veriyorum tabi sarılıyoruz 🤗o şekilde yarım saat bir saat uyuyor ama uyanınca dediğim gibi bu arayı geçirmemeye çalışıyorum
Asyam89 Helyum gazli balonlar ise yariyor arkadaslar beylere soyleyin sisirtip sisirtip getirsin. 😆Bebislerin ellerine kollarina baglayin. Bir 30 dk oyalaniyor bizimki😉 bazen babasinin dddikodusunu falan yapiyoruz. 😀 bazen de cildiriyoruz uyumadigimiz icin 😯
Ebrucesur bsrk benimkide aynı. Sabah eşim kahvaltıyı hazırladı ilgilendi oğlumla yaptım. Saat kaç oldu halen kahvaltı masada duruyor. Aradım eşimi gel tuvalete gidecem diye valla gitmeme izin vermiyor hayırlısı ile bi büyüselerdi. Bi de benimkinin sürekli salyası akıyor sizin de öle mi
bsrk hevesdora ben de zeka kartı siparişi vermistim gelmesini bekliyorum, oyun halısını sevmiyor🤦♀️yatmaktan hiç hoşlanmıyor sürekli kucakta gezecek bizimki
Cerenyrt hevesdora hiç kullanmadım ötle birşey bu ay bebeklerde. Nasıl bir şey tepkileri nasıl oluyor?
Ebrucesur Bebekaslan oğlum iki dişiyle doğdu. Diş doktorurumuz damak yapısı için emzik verme dedi o yüzden emzik veremiyorum ben
Bebekaslan Ebrucesur benimki emme refleksi güçlü olduğundan böyle yapıyorum sizinki emerken uyuyorsa daldığında hafiften çekip pışpış yapabilirsiniz ama aralığı geçmesin yoksa çok zor olur
Meva32 Ebrucesur benim kızımda iki dişiyle doğdu peki ne yaptınız çıkınca çektirelim dediler bize kökleri sağlam değilmiş
Ebrucesur Meva32 bugün oğlum tam 2 aylik oldu. Bi doktor size kalmış çektirip çektirmemek dedi. Başka bi doktor sizin dediginiz gibi kökleri sağlam değil çektirdin dedi. Daha birşey yapmadık karar veremedik siz ne yaptınız acaba
Cerenyrt bsrk oyun halısında vakit geçiriyor, evde dolaşıyoruz, ayna önünde dans ediyoruz, konuşuyoruz şarkı söylüyorum, alt değiştirmelerde masaj spor yaptırıyorum ona :)