motherisbackk Umaysukusunannesi 4. Aya kadar kullandım geçen doçent doktora göründük ben sadece bi kutu kullanılmasını öneriyorum bırakın dedi öylelikle bıraktık
Umaysukusunannesi ipegimsi Berfin4720 motherisbackk ya ben 3.5 aya kadar kullanmıştım geçen kızım bir günlüğüne mama yemek zorunda kalmıştı ya ondan yada memede uyuduğundan kızlar gaz sancısı oldu lavman yaptılar doktor kullanmaya devam et biogaiyi bırakma dedi
Berfin4720 Umaysukusunannesi doktor demişse biraz daha kullan ama bence yavaş yavaş alışsın bebeğin kendi kendine gazını çıkarmaya