Bebeğime iki hafta gibi bir süre önce d vitamini yazdı doktor. Hiçbir sekilde ölçüm bir şey yapmadan. Kilo alımı da gayet iyi. Neyse eve geldim içindeki kağıdı okudum bir de ne göreyim. Ne emziren anneler danışmadan kullanabiliyor ne de 6 aylıktan kücük bebekler?? Siz bu zamanda hangi d vitaminini kullandınız veya kullandınız mı? Yardımcı olursanız çok sevinirim 😌💖