Merhaba benim oğlumda 3 yaşında şuan bende biraz tedirginim çoğu kelimeyi söylüyor bazi kelimeler tam açılmadı hala herseyi anlatıyor herseyi yapıyor biliyor.ama açık uzun cümleler hala yok yani etrafımda konuşan aynı dönemde olan coxuklar napicami bilemedimr aslında gayet normal diyorlar konuşuyor diyorlar ama işte bilemedim napicami.boyle şeylerin de genetik olduğunu biliyorum eşim 4 yaşındayken bile hiç biseyi açık soyleyemiyormus mesela